Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.

Patronujemy

Opolcon 2014
"Opolcon 2014"

Opole, 14-16.11.2014

 

Pod±żaj Twitter Facebook RSS

Stare Dworzyszcze

Enklawa Network
Autor: Michał "Mrozie" Mróz
Opublikowano: 28.10.2008
WiedĽmin - Lokacje - Cmentarz na bagnach

Stare Dworzyszcze było kiedy¶ jedn± z najznamienitszych temerskich budowli; zbudowana na wyspie, przez wiele lat była siedzib± króla Foltesta i jego przodków. Wszystko zmieniło się wraz z narodzinami królewny Addy, która zamieniła się w strzygę i grasuj±c po dworzyszczu zmusiła króla oraz cały jego dwór do opuszczenia budowli. Dzi¶, ruiny budowli s± tylko smutnym wspomnieniem czasów swojej ¶wietno¶ci.

W chwili obecnej Stare Dworzyszcze nie jest jednak całkiem puste; jak donosi wywiad króla Foltesta, wyspę za sw± siedzibę obrał Azar Javed, zerrikański mag ognia, mózg organizacji zwanej Salamandr± i zarazem najzacieklejszy wróg Geralta.

Mapy


Okolice Starego Dworzyszcza

WiedĽmin - Solucja - Akt V - Stare Dworzyszcze
  1. Przej¶cie na cmentarz
  2. de Wett
  3. Javed i Zmutowana Rayla
  4. Dziedziniec
  5. Wej¶cie do Katakumb (je¶li jeste¶ neutralny)
  6. Wej¶cie do Katakumb (je¶li stoisz po stronie rebeliantów)
  7. Wej¶cie do Katakumb (je¶li stoisz po stronie Zakonu)
  8. Przystań

Katakumby Starego Dworzyszcza

WiedĽmin - Solucja - Akt V - Katakumby
  1. Ko¶ciej
  2. Ogniska
  3. Miejsce spotkania z Javedem
  4. Laboratorium Javeda (finałowa walka)

Ważne miejsca


Wej¶cia do katakumb (5-7) - trzy różne wej¶cia do katakumb; to, którym będziesz mógł wej¶ć, zależy od tego, któr± frakcję wybrałe¶ (lub zostałe¶ neutralny).

Miejsce spotkania z ko¶ciejem (1 na mapie katakumb) - tutaj stoczysz swoja prawdopodobnie najtrudniejsz± walkę w grze.

Laboratorium Javeda (4 na mapie katakumb) - miejsce finałowej walki z Azarem Javedem.

Przystań (8) - z tego miejsca odpłyniesz wraz ze swoim przymierzeńcem do Wyzimy

Ważne osoby


  1. Azar Javed - pochodz±cy z Zerrikanii mag ognia. To on stoi za atakiem na Kaer Morhen. W Starym Dworzyszczu, jego nowej siedzibie, rozegra się ostateczne starcie.
  2. Roderick de Wett - rycerz Zakonu Płon±cej Róży i jak się okazuje... wspólnik Azara Javeda.

Handlarze, rzemie¶lnicy


brak

Fauna


  1. Bloedzuiger
  2. Bracia więksi
  3. Ko¶ciej (tylko w punkcie 1 na mapie katakumb)
  4. Mutant
  5. Mutant-zabójca
  6. Olbrzymi mutant
  7. Topielec
  8. Utopiec
  9. Zmutowany ogar

Flora


  1. Biały mirt - Płatki białego mirtu
  2. Blekot - Kwiaty blekotu
  3. Dwugrot - Kwiaty dwugrotu
  4. Ginatia - Płatki ginatii
  5. Kapryfolium - Kapryfolium
  6. Przestęp - Przestęp
  7. Zimejka - Płatki zimejki
 

Doł±cz do naszych fanów!