Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Patronujemy

Opolcon 2014
"Opolcon 2014"

Opole, 14-16.11.2014

 

Podążaj Twitter Facebook RSS

Okaleczone Wybrzeże

Enklawa Network
Autor: Michał "Mrozie" Mróz
Opublikowano: 08.03.2012

Wstęp

Okaleczone Wybrzeże pełne jest bandytów i różnych stworów (m.in. pająków), toteż okazji do sprawdzenia swoich sił w walce na pewno nie zabraknie. Jest to też miejsce schronienia dla Tal-Vashoth, którzy w większych grupach potrafią być groźni. Najwięcej spotkasz ich oczywiście w jaskini, w której się ukrywają.

Okaleczone Wybrzeże

Gry PC - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Okaleczone Wybrzeże

1 - przejścia do mapy świata.

2 - wrzecionowiec. Rośliny tej potrzebujesz, by móc warzyć eliksiry. Za jej zabranie otrzymasz 200 PD.

3 - najemnicy Krzemiennej Kompanii. Jest to jedna z trzech grup, które musisz zlikwidować w ramach zadania Obowiązek (dostępnym dopiero po zainstalowaniu DLC pt. Książę na wygnaniu). Przy zwłokach jednego z zabitych przeciwników znajdziesz Medalion Meghan Vael.

4 - elfi korzeń. Jest to jeden ze składników niezbędnych do warzenia eliksirów. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

5 - martwy posłaniec (znajdziesz go tutaj tylko wówczas, gdy w dodatku do Dragon Age: Początek pt. Twierdza Strażnika pozwoliłeś Avernusowi kontynuować jego badania). Przy zwłokach natkniesz się na Dokumenty Szarej Straży, Rękawice wyszywane srebrnorytem oraz Eksperymentalny wywar Avernusa. Przeszukanie ciała zainicjuje zadanie Mroczne objawienie.

6 - lśniący pył. Jest to jeden ze składników niezbędnych do produkcji trucizn oraz bomb. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

7 - dalijski zabójca. W miejscu tym zobaczysz scenę, na której elfka oskarża człowieka o bycie wilkołakiem. Odpowiedź mężczyzny jest uzależniona od tego, jak postąpiłeś w konflikcie pomiędzy Dalijczykami a wilkołakami w Dragon Age: Początek. Koniec końców, sytuację możesz rozwiązać na trzy sposoby:

  • Pozwolić elfom zabić czlowieka.
  • Stanąć w obronie człowieka i tym samym zabić elfy.
  • Doprowadzić do tego, by obie strony się rozeszły. Jest to możliwe tylko poprzez konsekwentne wybieranie "przyjaznej" odpowiedzi.

Bez względu na to, co zrobisz, otrzymasz 50 srebrników i 500 PD.

8 - opuszczony obóz. Zainteresować powinny cię tutaj trzy rzeczy:

  • Skrzynia. W środku znajdziesz Lek z Czerwonego Kwiatu, którego zabranie rozpocznie zadanie Specjał z dzikiej róży.
  • Sterta kości. Pośród nich natkniesz się na wzór Runy ochrony przed ogniem.
  • Stela. Badajac ją, otrzymasz nowy wpis do Kodeksu na temat Okaleczonego Wybrzeża.

9 - elfi korzeń. Jest to jeden ze składników niezbędnych do warzenia eliksirów. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

10 - księga. Przeczytanie jej doda do Kodeksu nowy wpis na temat Imperium Orlais.

11 - wejście do jaskini Tal-Vashoth. Miejsce to jest związane z zadaniem Obietnica prochu strzelniczego. Patrz niżej.

Jaskinia Tal-Vashoth

Gry PC - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Okaleczone Wybrzeże, jaskinia Tal-Vashoth

12 - wyjście na Okaleczone Wybrzeże.

13 - surowe lyrium. Jest to jeden ze składników niezbędnych do tworzenia run. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

14 - kufer. W środku znajdziesz amulet Meraas.

15 - srebrnoryt. Jest to jeden ze składników niezbędnych do tworzenia run. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

16 - bitwa z dowódcą Tal-Vashoth. Starcie jest dosyć trudne, bowiem przeciwnicy atakują niemal z każdej strony, toteż najlepszym pomysłem jest wycofanie się do wąskich korytarzy i oczekiwanie tam na przeciwników. Kiedy rozpocznie się druga fala, możliwie jak najszybciej zlikwiduj Saarebasów - w przeciwnym wypadku ich zaklęcia obszarowe szybko zakończą potyczkę.

Likwidacja dowódcy Tal-Vashoth jest jednym z celów zadania Obietnica prochu strzelniczego.

17 - skrzynia. W środku znajdziesz potężny (jak na ten etap gry) dwuręczny miecz Czerwona Gracja.

18 - przejście do mapy świata.

 

Dołącz do naszych fanów!